Saknat min fina Lottan❤️

Jag och bror har kommit igång ordentligt på gymmet & det känns vara bättre och bättre! Har även hunnit med några fotbollsträningar men mer kommer det bli när man pluggar istället för jobbar👍 kroppen min är så himla öm och full av träningsvärk.. Det är det värsta när man ej rört på sig på så länge och sen rivstartar😜🔫 men jag krigar på! Ska komma i mina kläder igen och bli fast och få bra kondis👊💪

I helgen så kom Lotta & Björn hit! Vi bjöd på 3 rätters & pratade & drack vin.. Ja alls utom fina gravida Lotta❤️ Är sååå himla glad för hennes skull och jag hoppas att vi kan få ihop lite mer tid snart! Varit en lugn helg och det har varit så himla skönt faktiskt!!!

Igår va jag på gymmet 1,5 timme med ritning körde cardio & armar.. Problemet med det var.. Att kl 18 på asarums IP hade vi army fitness med fotbollen.. Vilket innebar massa armhävningar osv! Haha helt jävla slut! Gick ganska bra med knät ändå., gjorde en del ont men inte mer än jag kunde göra allt utom två övningar.. Gjorde utfallssteg istället👍
Idag vaknade jag av en kropp som ländes överkörd ungefär.. Men jag bestämde mig för att dra med bror till gymmet ändå.. Blev 20 mins löpning och 40 min ben sen va det stopp.. Bättre än inget iaf👊 
 
Vilat lite på soffan och snart kommer Maria på kaffe❤️ Prata lite & planera😉

Imån blir det gymmet igen.. Hoppas värken lättat lite tills dess😜 sen ska vi hämta material till garderoben då vi kan få iordning där.. Mindre projekt men som ändå tar tid och skall göras! Ska rensa garderoben och se hur mkt nytt man behöver och hur mycket man kan göra dig av med😉 glömt en hel del plagg man har längst ner i lådorna! Ska de hur låg a klänningar jag faktiskt äger och använder.. Resten kan man sälja av😉 ska även hämta till innertaket till entrétaket.. Få ut el & lampor och sätta för där så är det bara målning kvar sen när det blir varmare ute👍

Ska även handla lite åt mormor & ringa a-kassan och fixa med lite papper.. Sen blir det nattjobb.. Fullt ös alltid👊😉

Älskade vi❤️

Hjärtat fick rosor av mig❤️

Duktiga Jennifer har fixat mina fransar❤️


Nöjd❤️

Testade nagellack😍
Kärleken❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0