Krigar pĂ„đŸ‘Š

KĂ€nt mig lite krasslig sen efter fotbollstrĂ€ningen i torsdags.. SĂ„ jag har faktiskt vilat frĂ„n all trĂ€ning.. Jobbade i fredags och i lördags trĂ€ffade jag Ă€ntligen Charlotte & Lizette som jag inte trĂ€ffat pĂ„ alldeles för lĂ€nge❀ Underbart att ses och det fĂ„r verkligen inte dröja lika lĂ€nge tills nĂ€sta gĂ„ng!!


I söndags kom pappa upp.. Han & hjĂ€rtat höll pĂ„ med yttertaket vid entrĂ©n.. VĂ€ntar bara pĂ„ hĂ€ngrĂ€nnorna som skall hĂ€mtas imĂ„n sen ska takpannorna pĂ„ sĂ„ Ă€r den delen klar.. Resten fĂ„r vĂ€nta tills vĂ„ren! 
Jag har röjt ut i garaget och stĂ€dar iordning sĂ„ nu fĂ„r bĂ„das bilar plats👍
Jag fick Ă€ven ordning i det lilla huset och fick dit allt material sĂ„ allt Ă€r samlat pĂ„ ett stĂ€lle.. Skönt att fĂ„ ordning faktiskt! 

Idag har jag varit pĂ„ arbetsförmedlingen och anmĂ€lt mig arbetslös..Har Ă€ven fixat mitt gymkort ..Ska bli skönt att fĂ„ komma igĂ„ng igenđŸ’Ș👊 har Ă€ven köpt mig en ny klĂ€nning som jag Ă€lskar❀


Annars har vi lagat lite mat & kollar handboll.. Idag blev det kyckling, kĂ„lrotspommes, svampsĂ„s & Ă€rtskott! Suppergott verkligen! 


Nu ska jag vila lite för snart Ă€r det dags för nattjobb.. 


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0