Trötter på kvällspass

I måndags så isolerade vi väggarna i vardagsrummet och drog el.. Jag orkade inte så mycket då jag jobbade först dag sen natt.. Sov lite på tisdagen sen kom bror och vi körde och hämtade OSB & Gips och vi fick upp all OSB i vardagsrummet.. Vid 16 kom Henke hem och sen kom även mamma och pappa.. Vi begav oss mot Olofström för att hämta teglet vi köpt.. Blev 2 släp denna gången.. Sen åkte vi hem och lastade av innan vi begav oss hem till päronen för grillat och fotboll! När vi väl kom hem slocknade jag väldigt fort:P haha 
Igår fortsatte jag och bror att sätta OSB, handlade och gjorde ärenden.. Henke spelade träningsmatch i Bromölla så  när han kom hem sov jag redan. Jag är så trött hela tiden..

Idag vaknade jag som vanligt vid 7.. Fixade lite hemma innan ja mötte upp hjärtat så vi kunde byta bil.. Har ju ingen dragkrok på min bil.. Ångrar ihjäl mig att jag inte valde de när jag köpte en helt ny bil!!!!!! Plockade upp bror sen körde vi och handlade lite.. De ska iväg och fiska imån så styrde upp lite mat till Hjärtat som den snälla flickvän jag är;)
Sen körde vi hem och lastade av gipset som låg kvar på släpet sen körde vi till Solar och hämtade elementen och tog lite olika kataloger att titta i:) 
Körde även och hämtade lite kortspiror, färg, lim , spackel och skrivmaskinen.. Så blev mycket ärenden idag men det tar sin tid det med ju:P

När vi var hemma igen vart det ingen mening att börja jobba så jag och bror gjorde 120 köttbullar istället (Henke äter ju upp dom hela tiden) haha! & sen gjorde jag en köttgryta till de andra! Mycket har vi hunnit med idag, jag och bror❤

Nu har jag varit på jobbet sen 15.. Sitter och kollar tv och funderar på köket.. Så svåra beslut och det känns lite stressande.. Men samtidigt spännande såklart❤
2,5 timme kvar och jag är helt slut.. Ont i ryggen och tungt huvud.. Sängen, du ärefterlängtad❤


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0