Need more time

I fredags tog jag lite sovmorgon.. Henke hade åkt på fiske med pappa & bror mfl. så vart ensam! Sen åt jag lite frukost och började städa upp i vardagsrummet.
Vid 11 begav jag mig in till stan.. Till Lisette.. Det var dags för ansiktsbehandling:) hon är så himla duktig den där zettan❤
Hemma gen satte jag upp lite reglar och sen var det dags att köra till stan igen.. Hem till Maria på lite kaffe och prat❤

Annars hände inte så mycket i fredags & sen åkte jag på nattpass.. Sov mest fram tills dess sen:P

Igår hade jag svårt att sova.. Massa slag, borrande & sågande i huset så gav upp rätt snabbt:P tog på mig arbetskläderna och satte fart! Vi började riva lite smått inne i köket.. Jag och bror.. Tog ner överskåpen, rev taket & lister.
I vardagsrummet har det kommit upp mer väggar & gips.
Martin led familj har varit här idag, 2 av pappas jobbarkompisar har hälsat på & fina Lizette kom med fika till oss alla och jag visade henne runt❤
Sen kom även Eva-lott med barnen & kikade på vårt projekt❤

Började rensa i ena förrådet för att kunna ställa kökskåpen där.. Nu står allt i källaren och där är det kaos! Behöver få bort allt onödigt som tar plats där nere! Blir till att fortsätta med det idag när jag har tid.

Senare ska vi förhoppningsvis hämta tegel, bygga om ställningen, bära upp tegel på den.. Det är lite prio på det idag. Axel kanske skulle komma en runda med så han kanske hjälper till lite med:) 

Men nu mina vänner.. Nu ska jag försöka sova lite💤💤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0