Näsoperation

I söndags lyckades jag sova lite bättre efter nattpasset.. När jag vaknade vart pappa & Henke i full gång med att bygga om ställningen och flytta in den.. Behövde göra det till murarna som kommer i veckan! Sen kom Axel en sväng och hjälpte till.. Vi åkte till Olofström och hämtade ytterligare 2 släp med tegel som vi sen langade upp och staplade på ställningen! Tråkigt jobb men det underlättar för murarna.. Är ju ändå 3000 sten som skall upp:P
På kvällen gjorde jag och hjärtat tacos och kollade på tv! Mysigt att få lite egentid tillsammans❤

Igår tog jag mig inte upp ur sängen förrens framåt halv 11.. Åt lite frukost och plockade lite här hemma i kök och sovrum.. Man hinner ju inte alltid med allt när vi jobbar:P
Sen kom mamma & hämtade upp mig.. Lämnade bror på möte och sen körde vi och köpte lite nya jaktkläder till mig!
Blev en ny jacka, tröja, byxor & vantar! Hur nöjd som helst! Nu är jag redo för skogen;)

Sen körde mamma mig till sjukhuset.. Vart dags för min näsoperation.. Den gick bra och gjorde inte så ont.. Vart mest all jäkla bedövning som gjorde man knappt hade känsel i halva ansiktet och halsen:P
Mamma hämtade även upp mig så vi åkte hem till päronen där vi blev bjudna på gulaschsoppa & frallor.. Hur gott som helst:) sen åkte vi vidare hem till oss och började arbeta:)

Hjärtat målade sovrum 2 för första gången, vi gipsade klart hela vardagsrummet, isolerade i hallen & plockade iordning & förberedde.. Så vi fick en del gjort igår.. Jag fick dock ta det ganska lugnt för näsan ville inte sluta blöda:P
Men lite bidrog jag med iaf! Haha 

Sovit ganska dåligt inatt och vaknat av att jag knappt fått luft.. Vilket har bidragit till en jäkla huvudvärk.. Ja jag vet.. Gnäll gnäll gnäll.. Men ibland får man faktiskt gnälla;)
Stackars Henke fick t.o.m trycka in öronproppar för han hade svårt att somna då jag höll på! Haha

Idag ska jag och bror köra och hämta massa material.. Det tar sin lilla tid det med då vi ej får på allt på en runda på släpet! Men rätt skönt att ha allt hemma tills pappa kommer:) allt för att han ska slippa sådana saker! 

Så idag ska vi göra klart hallen till att börja med.. Dra elen, sätta OSB, gipsa & röja upp. Henke ska måla sovrum 2 en andra gång & hinner det torka och tid finnes så ska vi lägga in golvet där.. Då har vi ett provisoriskt vardagsrum:) 
Men vi får se hur mycket vi hinner! 

Ja ska snart gå upp tänkte jag.. Ligger och myser med djuren lite först.. Ska äta lite frukost och förbereda middagen idag.. Mamma bjöd igår så idag bjuder jag:)

Ha en bra dag mina vänner:)

Hemmabyggt matbord😉

Innan näsoperationen😜

Unnat mig lite❤

Unnade mig lite nya jaktkläder som tröst för näsan😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0