Mycket har hänt

Igår vaknade jag i vanlig ordning när Hjärtats larm gick igång.. Steg upp och käkade frukost med mamma & bror.. Sen började vi plocka ner lite porslin och skruva ner skåpsluckorna på ena köksväggen.
 
Vid 10 åkte jag in till Lisette på salongen för att färga fransarna.. Kanonnöjd som alltid❤ köpte även med mig lite nya produkter så nu ekar de lite i plånboken;) men värt varenda krona! 
 
Plockade upp bror på vägen hem.. Vi la  golvspånskivorna i vardagsrummet/matsalsrummet, så nu är det klart med:) vi tog bort det sista fönstret och föreberedde till pappa som skulle komma senare! Vi plockade sen undan det sista på köksväggen.. Sen åkte släggan Nisse fram.. Så nöjd med resultaten! Blev dock ett jävla rökmoln nere och massor av tegelstenar så massor att städa!! 
Det där med att städa alltså.. Fattar ni hur många gånger jag har städat runt och inuti huset?! Allt skräp,samla ihop verktyg & hämta material! jag har ju kört några lass skräp om man säger så:) 
 
Plattsättaren var här igår igen! Börjar ta form nu det där badrummet!:) hoppas att de ska vara klart slutet på veckan.. Ja man får vara optimistisk ibland;) 
 
nu är mitt nattpass slut & jag ska hem och sova!!!  Så godnatt på er:)
 
Bytt fönster & satt in balkongdörr❤👍
Pappa isolerar golvet 👍
Badrummet börjar ta form❤
 Kök/Matsalsrum/Vardagsrum❤
 Öppet & fint❤
 Bror tar hjälp av släggan Nisse❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0