Massa slit och på köpet ryggvärk...

I lördags vaknade vi tidigt.. Satte genast igång med husjobb:) vi har reglat upp alla väggarna och nästan hela taket i vardagsrummet och dragit alla el! Vilket blev en del uttag;) haha vi har även kört iväg massa skärp så nu kan man ta sig fram igen och jag skulle tja panik över hur det ser ut som kaos överallt:P 

Vid 15 tiden åkte vi ut till mörrum för kallas för Olle! Karro hade fixat lasagne som jag tom tyckte om(hatar lasagne i vanliga fall) haha! Efterrätten vart Kanongod! Va himla trevligt och efter nästan 2,5 timme så åkte vi hem.. 

Sen på kvällen äkte vi alla hem till Johan och Annika! Där drack vi vin, badade i 38 grader under bar himmel och njöt av lite ledighet❤ va en himla trevlig kväll:)

Söndagen kom plattsättaren redan halv 9.. Vi låg dock kvar i sängen en stund till;) så himla skönt och ville inte gå upp:P
Sen kom familjen och vi jobbade på lite till! Vi körde även ett lass med tegelstenar.. Bara 4 rundor kvar:P usch va tråkigt!!

Imån ska jag och bror hämta materiel och vi ska även försöka köra tegel imån.. Se om någon har lust att hjälpa till då jag inte är så mycket till hjälp.. Har antagligen sträckt mig eller något.. Har så ont i min rygg.. Jävla ischias!! Kan knappt röra mig emellanåt:/ fått plåster av mamma och hoppas det ska hjälpa mig och bli bättre! 

Nu sitter jag på nattjobb.. Ska kolla lite film tänkte jag och även smida lite planer❤😉


Badrummet är klart.. Bara inredningen som fattas❤
På nattjobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0