Livet är inte alltid vackert

Livet är inte alltid vackert
Ibland hårt och svårt.

Livet kan slå ner dig
Det kan krossa ditt hjärta.

Nej livet är inte alltid underbart.

När du tror du är på väg
Återvändsgränd i slutet av dagen.

Allt kämpande gör dig starkare
Förändringar klokare och visare.

Livet är inte alltid vackert
Alla skratt är inte vänliga.

Lyckan har sin egen väg
Sin egen tid.

Trött att vandra alla ensamma vägar
Ja, jag kan drömma om ett liv i väntan.

Livet är inte alltid vackert
Men jag vet att jag har det bra.

Saknar ditt leende i stunden
Jag önskar bara för en minut 
Få se ditt vackra ansikte skina.

Livet är inte alltid vackert
Men det är en skön resa.

Livets resa
Livets under




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0