Fredag & ledig helg❤

Igår lyckades jag sova lite längre trots huvudvärken! Steg upp och slängde i en maskin tvätt och satte mig med räkningar och lite papper.. Fick ordning på det och bättre koll:)
Henke kom hem på lunchen och gjorde mig sällskap en stund❤

När han hade åkt igen körde jag & Milo hem till mamma.. Tvättade Hjärtats bil och dammsög den ordentligt.. Så fin den blev igen.) tog även mammas bil när jag ändå va på gång;)

Hem igen och duschade och snyggade till mig.. Henke gjorde samma sak sen satte vi oss i bilen och styrde mot IKEA:)
Köpte badrumsinredning.. Ja allt utom högskåpen som vart slut! Så himla typiskt!!! Men men det blir fler turer!;)

Vi vart hemma igen lagom till fotbollen.. Sverige-Irland!
Till det hade vi Kräftor, vitlöksbröd, ostbricka & vin❤
Sverige vann med 2-1 & jag har haft de bästa dagarna på väldigt länge❤

Nu ligger jag vaken i sängen.. Snart kommer plattsättaren och ska lägga golvet i badrummet, pappa & Tobbe kommer snart med antar jag:P så man får väl snart stiga upp och börja arbeta:P idag blir det till att slänga massa skräp för min del att börja med iaf! Henke ska måla sovrummet! Pappa & Tobbe ska regla väggar & gjuta till fönstret i badrummet nere! Så vi har en del att stå i om man säger så!;)

Vid 15 åker vi ut till mörrum för kalas för Olle som fyller 4 år❤ efter det är det ganska oplanerat.. Lutar åt en lugn kväll! Kanske fortsätter att jobba på huset.. Ja vi får se helt enkelt:)

Imån är det smakfestival vid travbanan.. Klart man ska dit❤ vi skulle behöva hämta hem teglet från Olofström med så antagligen får vi försöka göra det imån med.. Muraren kommer ju slutet av veckan så då måste det finnas hemma.. Är ju 3000 sten så det blir några rundor med släpet!

Ja det var lite om vår helg det.. Godmorgon och trevlig helg på er❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0