SKÄRPNING

Måste hinna blogga lite oftare.. Men är ju mest trött hela tiden:P 

I helgen åkte päronen & bror upp på jakten.. Älgjakten börjar ju:) Ska vara där några dagar så då får vi lite tid för oss själva;)
I lördags så åkte jag och hjärtat till Ikea efter jag vaknat.. Kom upp strax efter 12... FULLT KAOS! Massa människor precis överallt.. Verkade som att ALLA var där i lördags:P vi lyckades iaf få med oss de 2 badrumsskåpet vi ej fick med oss förra gången.. Vi lyckades även att äntligen beställa ett kök.. Ja iaf stommen och luckorna med handtag.. Köper ej våra vitvaror där och har ej bestämt ännu vad det blir för bänkskiva.. Men det är iaf på gång nu:) 

Jag mötte även min älskade Lottan.. Så fin & så himla saknad! Så glad för hennes skull & hon var lika vacker om alltid❤️

På kvällen åkte vi se hem till Maria & Georgos.. Hade himla trevligt som alltid sen åkte vi till rex! Träffade en hel del människor jag inte sett på ett tag:) 
Söndagen tog vi en skön sovmorgon❤️ Sen byggde vi om ställningen till målarna som ska komma i veckan👍 vi slipade och plockade undan massa.. Sen gjorde vi oss lite tacos & kollade Harry Potter i sovrummet..
Igår så började vi sätta väv i vardagsrummet/matsalsrummet & städade iordning där inne:) det kommer vi även att fortsätta med idag.. Ska ev in till Maria & träffa tjejerna om jag hinner.. Ska först på middag.. så får se vad klockan blir..

Vad har hänt annars på huset?

Jag & bror jar tvättat hela fasaden.. Jag har spolat av alla fönster utifrån.. Vi har fått dit båda ytterdörrarna och all plåt är på plats runt både dörrar & fönster.. Vi har satt i de två sista fönsterna i källaren.. Vi har satt gips i köket och där är inte mkt kvar innan vi kan börja måla:)
Vi har fräst skarvarna i golven till golvvärmeslingorna.. Ja där är väl lite av vad som hänt:)

Plåten runt alla fönster är på plats👍

Nya ytterdörren (innan plåten kom dit)

Även hälsat på morfar & gjort fint med nya blommor❤️


Gjorde mig lite fin när vi skulle till Ikea 

Min vackra man❤️ som jag Älskar honom❤️

Hösten är här❤️

I lördags var det fest med fina vänner❤️


Fixade god mat igår👍

Älskar min händiga man.. Så sexig😉




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0