Gravid

En av mina finaste älskade vänner ringde mig en dag & berättade hon var gravid.. Jag blev så att glad det kom några tårar❤️ Denna människa har jag inte känt så länge men har ändå kommit till att bli en av de finaste jag har.
Hon har ett stort varmt hjärta & en underbar humor! Vi har gjort mycket galet ihop😉 men nu har vi båda köpt hus & tagit steget in i "vuxenvärlden" och galenskaperna har dämpats men inte försvunnit (hoppas jag, haha)! Jag känner sån lycka för henne! Hon är värd det bästa & det bästa har hon hittat❤️
Jag önskar dom all lycka & även jag längtar tills slutet av mars❤️
Ni kommer få ett sånt vackert barn.. Med er som föräldrar så😉 

Älskar er❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0