Denna trötthet!!

Är mest trött hela tiden känner jag.. Är väl väderomslaget antar jag.. Ja och sen att man ALLTID jobbar:P längtar tills det är klart!

I helgen och de senaste dagarna har vi fått en del gjort iaf!:)
Vi har rivit upp golvet i köket och tömt den på kuttespån, riktat och isolerat.. Beställt spånskivorna som kommer idag..
Vi har rivit ut garderoberna i hallen och rivit och byggt upp den nya väggen bakom spisen. 
Murarna har teglat klart fasaden och har bara några smådetaljer kvar.. Sen ska de slammas och så är fasaden nästan klar. 
Plåtslagaren ska fixa plåten runt fönsterna och stuprören sen är han klar.
Grävarna har fått ner det nya avloppen och är
Snart klara med hoppas jag.. Varit lite strul med massa sten som behövts sprängas bort så därför det tagit lite tid:P 

Annars förutom Husjobb då?

Jag har träffat Karro lite på frukost och fint sällskap, i lördags vart vi på fest hos Maria & Georgos med massa fina vänner, i söndags åkte vi ut på en snabb Svamprunda när vi jobbat klart.. Hittade en korg iaf❤️

Nu sitter jag på jobb.. 7-16 idag.. Jobbar
Rätt mkt nu de 2 närmsta veckorna.. Både på mitt jobb sen blir det Husjobb så lär vara ännu tröttare än tröttast:P

Ha lite saker att se fram emot iaf i veckan! Ikväll ska jag kolla på hjärtat som spelar match, imån ska jag träffa Karro, på fredag firar jag Henke 1 år tillsammans (ja, som par alltså.. Dejtat lite längre om man säger så ;) men vi var ju så hemliga i början som ni vet;) haha !! 8 år sen jag tog körkort;) på lördag ska vi på kräftskiva hos päronen❤️





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0