Längesen

Varit så himla mkt så inte haft tid eller ork att uppdatera..

Men nu så.. Här kommer en liten update;)

Vi har färdat badrummet helt och hållet.. Bara smådetaljer kvar nu:) jag blev så himla nöjd faktiskt❤️

Vi har fått dit vår nya ektrapp & den gamla oranga är ett minne blott😜 vi var några stycken för att lyckas få dit den då den va ganska tung😜

Nu är taket i vardagsrummet, matsalsrummet & köket färdigmålat och all el är klart.. Idag kommer elektrikerna och kopplar på och fixar det sista👍

I torsdags kom köket.. På fredagkvällen började vi skruva och vi fick även sällskap & hjälp av fina Jeanette.. Fick ihop 10 skåp iaf och några glas vin😉



I lördags fick vi hjälp av Nade & Mattias.. Vi 3 plus bror rev hela ställningen runt huset och körde och lämnade tillbaka allt.. Ösregnade självklart hela jäkla dagen men skönt ändå att få det gjort! Nu för första gången ser man hur huset ser ut efter all renovering! Supernöjd! Nu är nästan hela fasaden klar.. Ska dräneras nästa år så efter de ska sockeln målas, entréns tak ska bytas ut och det ska målas och fixad lite vid just entrén! 

Annars då?

Lönehelgen var vi på fest hos Jeanette som bjöd på middag & en underbar kväll! Hade lätt en av de trevligaste kvällarna på länge och hotellet levererade med❤️

Dock insjunkande Henke sen i inföuensan och legat dålig sen dess & även jag har varit krasslig med feber & halsont.. Igår så opererades jag pga mina cellförändringar.. Allt gick bra och skönt att ha det gjort.. Får provsvaren om några veckor.. Så bara att släppa det nu! 

I tisdags vart vi på bio i stan med vänner.. Kollade på Thor 2.. Skönt med ett avbrott i husjobbet:)

Jag och Mickis vart på IKEA igår & jag hittade en massa faktiskt! Hon med😜 min bil va maxad! Tur man har kombi😉Skönt att komma iväg och göra något annat faktiskt! Jag och Henke ska faktiskt dit igen på lördag och kolla lite saker till hemmet.. Annars blir det me lugn helg.. Måste ta det lugnt och återhämta mig lite! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0