IKEA

Igår kom axel hit.. Vi kollade på film & beställde från La Strada❤️ Sen åkte jag iväg och jobbade igen.. Hade redan jobbat 7-16 så blev en lång dag.. Men det gick ganska bra trots massa ont i magen..

Idag när jag vaknat så begav vi oss alla 3 till IKEA.. Vart helt galet med folk där idag!!! Vi beställde våra bänkskivor.. Vi har ju en hel del bänkyta i vårt kök😜 köpte diskho, 2 speglar och lite annat smått och gott:) 

När vi lämnat av Axel och kommit hem satte Hjärtat igång direkt med att sätt väv i smygarna i vardagsrummet så imån ska det målas för fullt👍 jag röjde undan lite och dammsög hela vardagsrummet.. Hämtade plåt och slang till golvärmen i fredag.. Så tanken är att förhoppningsvis hinna lägga det imån i vardagsrummet så de är klart tills golvet kommer i veckan! Sen på med lite lister sen är det klart där👍 känns helt fantastiskt❤️

Nu ligger vi i sängen.. Räknat lite och kollat lite på vad vi vill ha och behöver.. Men nu tänker jag släcka och sova.. Helt slut!! Godnatt💤💤💤






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0