Vart tog dagen vägen?

Sov jättelänge idag efter nattpasset.. Va nog ganska trött:P längesen ja sov till 15 vill jag lova!
Har dock varit mycket liv på gården idag.. Några som flyttar ut, hantverkare som låter och de satans jävla fiskmåsarna som för ett jäkla liv hela dagarna! Usch!
Så vaknat och somnat hela tiden men iaf fått ihop några timmar:)

Steg upp och fixade lite middag till mig och hjärtat.. Blev enkel men himla god middag idag.. Hemmagjort potatismos, vildsvinsköttbullar, gelé och lök:) nomnom!

Sen åkte vi ut till hans syster i mörrum.. Drack lite kaffe och pratade! Himla trevligt och barnen är så goa! Olle är helt lyrisk över Milo❤

Väl hemma igen kollade Henke på AIK-IFK Göteborg medans jag storstädade hela lägenheten! Tro mig det var välbehövligt! Henke renbäddade med så ska blir skönt att krypa ner efter nattpasset är till ända! Så himla skönt att ha ett städat och rent hem! Vantrivs när det är uppställt och saker ligger slängt överallt! Blir ju snabbt skitigt med då jag har 2 djur och vi är två som slåss om platsen i en tvåa! Längtar efter större❤

Ku ska jag starta ett nytt avsnitt av REVENGE och räkna ner timmarna tills jag slår huvudet i kudden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0