Stress stress stress

Ja dessa senaste dagarna har det varit fullt upp från morgon till kväll.. Ingen vila här inte!!!

Har ju sagt upp min lägenhet.. Så nu är jag sambo med min underbara pojkvän!:) tömt min lägenhet på en vecka.. Vilket är starkt jobbat då jag äger en hel del saker:P
Kört flera lass med kartonger och möbler.. Min underbara familj har hjälpt till.. Vad hade man gjort utan dom❤

Känns konstigt att lämna den lägenheten som varit mitt hem i 3,5 år.. Men samtidigt spännande med nytt och framtid❤
Har både bra och dåliga minnen från den lägenheten men det är vilket fall som helst ett avslutat kapitel.. Det är min backspegel... Som man endast då och då ser tillbaka i.. jag låter framrutan vara större❤

Har även varit på sjukhuset.. Igen... Jag och alla gamla!
Denna gången hade jag tid hos öron/näsa/hals.. Har alltid hart svårt att andas genom min näsa men aldrig riktigt blivit tagen på allvar för det.. har alltid haft lätt för att få näsblod och får ganska ofta bihålsinflammation.. Nasonexet hjälper ej så mkt så ska testa ett starkare kortison i en månad och se om det hjälper.. Annars kanske det bli operation.. Återstår att se..bara det hjälper mig så:) 


Fick även brev angående  mitt cellprov.. Hade cellförändringar.. Kul.. Väntar nu på en tid..
Onsdag ska man till ortopeden och få domen på sitt knä..
"Hoping for the best but expecting the worst"
Så det har varit en vecka med mycket sjukhus och alla fel på mig.. Men samtidigt finns det de som har det mycket värre.. Det skulle jag aldrig ta ifrån dom.. Men just nu behövde jag inte detta.. Har ju så mycket annat i tankarna just nu.. Jaja bara att bita ihop och kriga vidare! 

Varit mkt med bror med denna veckan.. Känns så skönt att han att har kommit på fötter igen.. Jag står vid hans sida och stöttar honom till fullo! Han är en fin människa som förtjänar det bästa! Han har råkat ut för många dåliga människorovet flickvännen som genom åren  som behandlat honom illa.. Det är inte rätt! Men man tar lärdom.. Gör om, gör rätt!!!

Älskar dig bror❤

Idag var vi även på stan och inhandlade lite kläder till honom.. Snälla Marlena hjälpte oss hitta kläder till bröllopet på lördag.. Så stilig så blev bror och han va så nöjd! Tack😘

hade en riktigt kass dag igår så unnade mig ett bad, ansiktsmask och hårinpackning! Underbart!

Skotthåll i knät kan man tro.. Så blir det när man är korsbandsopererad 2 gånger.. Ev en 3:e på intåg.. Suck!!

Maskrosäng från barndomen 

Mina älskade djur❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0