Söndag och nattpass

Gårdagen vart himla trevlig.. Lizette och Rebecka hade 25 årsfest! Jättegod mat och trevligt sällskap:) tack fina ni❤

Idag har jag varit mer bakis än vad jag varit på länge.. Ögonen har ej hängt med:P
Däremot så mår min mage inte så himla bra.. Krampat massa idag och speciellt varje gång jag ätit något.. Ajajajaj..

Vi har bara slöat hela dagen och ätit massa onyttigt:P men ibland får man göra det med.. tänkte försöka utmana mig själv och komma igång med lite egenträning med mycket styrka.. Man kan alltid bli starkare och stabilare:)
Även hunnit med att klippa Milo.. Ser ut som en liten valp igen❤ min söta lilla Milo!

Snart är det dags för nattpass och sen får jag ställa klockan då jag ska på magnetröntgen imån.. Hatar trånga utrymmen.. Sist grät jag under hela proceduren men fick som jag ville och ha huvudet utanför.. Då funkade det ganska bra.. Måste ju göra det liksom.. Håll tummarna att jag är hel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0