Snäll flickvän;) och kanske minst lika snäll vän?:)

Idag har jag varit en snäll flickvän;)

Jag har inte bara tvättat min egen bil utan även Henkes bil. Både utvändigt och invändigt blev det! Så nu blänker de båda mycket fint:) tankade även en fulltank för jag tycker han var värd det! Fick även hjälp av bror med bilarna❤

Vi har även idag hjälpt Johan & Emma att flytta. Var en jättefin lägenhet och jag hoppas verkligen de får den omstarten de behöver. Nu kan det bara bli bättre och jag hoppas de får sin lycka.. för om någon förtjänar det så är det verkligen dom! De har varit med om alldeles för mycket hemskheter och ledsamheter för en livstid! Nu är det dags för positiva saker och att livet blir lättare och bättre! Vi stöttar er och finns där! Sträcker ni er efter en hand finns den där! Vi finns här alltid och vi ska ingenstans även när det är som tuffast❤ vi älskar er!!

Nu sitter jag på jobbet och kollar på film och har blivit flätad i håret.. Nu räknar jag ner timmarna till ledig helg:)))

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0