Oh sunny day☀☀☀

Sov ganska skönt efter nattpasset idag men vaknade av att det vart så himla varmt.. Solen står på hela dagen på min lägenhet så här blir väldigt varmt:P

Steg upp och begav mig till Gungvala.. Toppenväder idag så jag och bror har varit ute hela dagen.. Har fixat med poolen:) så snart får man väl ta sig ett premiärdopp;)
Mamma va duktig och fixade mat till oss mellan allt fönsterputsande och planterade:)
Fått riktigt mycket färg idag:) härligt!!!

Nu är jag hemma igen och nyduschad slöar jag lite i soffan.. Bror är här med.. Vi ska på bio ikväll och Nade ska med:)
Vi ska se "Olympus has fallen". Tror den kan vara bra:)

Sen blir det mys med Hjärtat efter bio och hans handbollsträning.. Bror ska sova här med och jag ska köra han till hans nya jobb imån.. Önskar han ett stort lycka till❤

Annars blir det att ringa en del samtal imån.. Ibland har man sådana dagar.. Sen ska jag äntligen klippa mig!!!!:)))

Nu ska jag återgå till vilandet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0