Nyklippt:)

Bion igår va faktiskt över förväntan:)
Det var jag, Nade & bror sen dök även Mickis upp:) var bara vi i hela biografen.. Rätt skönt faktiskt;) haha

Somnade nästan direkt när vi kom hem igår.. Vaknade av en jävla smäll mitt i natten.. Ena stora tavlan for i golvet.. Blev fan livrädd och kröp upp i Henkes famn:P haha

Körde sen bror på morgonen och städade undan lite hemma.. Sen kom bror och mamma en sväng så styrde jag upp lite frukost.. Himla mysigt❤ älskar min familj!!

Annars idag har jag ringt tusen samtal känns det som.. Hämta mitt paket från hm.. Fick 13 tröjor och mobilskal för typ 900 kr.. Det behövde jag efter att ha rensat ut mycket innan ur min garderob som jag har gett bort..

Vid 12 kom hjärtat hem på lunchen.. Jag hade fixat lite middag åt honom.. Det blev gorgonzolakyckling med paprika purjo och champinjoner och till det blomkålsris.. Det var nog uppskattat;)

Vid 14 gick jag bort till Anna på IKON.. Bästa frisören som finns och en fin vän. Spelat fotboll ihop många år och hon är saknad! Hon är så duktig på sitt jobb och jag har aldrig gått därifrån missnöjd! Inte idag heller! Tack fina Anna❤

Nu sitter jag på jobbet.. Idag är det kvällspass som gäller.. Är ett extra pass💰 regnet öser ute och inne är det mysigt att sitta och bara lyssna och slappna av.. Kan jag behöva efter en dag som denna.. Ha en bra kväll mina vänner❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0