Ännu en dag på landet :)

Stack till gymmet direkt efter jobbet i morse.. Hade massa träningsvärk i benen så körde armar, rygg och mage idag! Känner mig mycket starkare redan:) hejja mig!!!

Sen fixade jag lite frukost innan jag gick och la mig.. Vaknade runt halv 12.. Sen kom Henke hem på Lunchen.. Va skönt att få träffa honom lite.. Han får mig att må bättre när jag är lite låg.. varit mkt stress och oro den senaste tiden så det är väl inte så konstigt!
Älskar honom

Körde till Volvo och faxade papper och körde inom Coop och handlade lite mat sen begav jag mig till mamma.. Trivs så bra här och skönt för Milo att kunna vara ute i detta fina vädret istället för att sitta inne i en lägenhet.
Tror mamma är ganska glad för sällskapet med;)

Vid 17 är det dags för fotbollsträning sen är de vila som gäller innan nästa nattpass.. Men sen är jag ledig tills söndag natt så helgen ska spenderas med min fina man



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0