Magnetröntgen och fiske:)

Sov några få timmar innan larmet gick efter nattpasset.. Mamma hämtade upp mig och vi begav oss till sjukhuset.. Skönt att ha det stödet med sig❤
Röntgen tog ca 30 min och det gick bättre denna gången.. Jag grät inte men jag spände mig hela tiden så helt stel i kroppen.. De sa jag var prioriterad så borde få svar redan denna veckan så bara att hoppas på det bästa:)

Som somnade sen på päronens soffa och sen åkte vi och fiskade.. Var hela familjen och Hjärtat som åkte idag:)
Vi fick en del fina abborrar men tusan vad kallt det var.. Det blåste hela tiden.. Knappt någon paus så vi blev ej så långvariga.. Milo gick bada lite med:)

Väl hemma blev de en dusch sen la jag mig på spikmattan.. Är tungandad och har ont i axlar och nacke.. Så fick lite massage av älsklingen så lite av spänningarna släppte.. Nu ligger vi här i sängen och myser och mina ögonlock känns bara tyngre och tyngre så nu säger jag Godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0