Jobb och packning!

Idag körde mamma mig till ahlbergbil så jag kunde hämta min bil på verkstaden.. Varit utan den en vecka så den vart efterlängtad:)

Körde sen direkt till jobbet.. Tagit ett extra pass idag så blev jobb 8-15 idag.. Körde sen och handlade och fixade lite småärrenden.. Skönt att kunna bocka av lite MÅSTEN:)

Väl hemma lagade vi lite mat.. Idag blev det varmrökt lax, potatis och filsås! Så himla gott och blev till 2 matlådor till imån med.. Himla bra tycker jag för jag jobbar kr-16 imån!:)

Nu har vi hållt igång hela kvällen.. Vi har packat en hel del faktiskt! Allt som vi inte behövder just nu blev nerpackat! Fyllt lite kartonger så det blir att köra ett lass nu i veckan när tid finnes:)

Idag är det exakt 4 veckor tills vi får nyckeln till huset! Längtar så himla mycket❤ det känns helt fantastiskt och underbart❤

Nu blir det lite filmmys med min älskling innan vi ska krypa ner och sova... Kan man verkligen må såhär bra??!!:)))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0