Igår va ingen bra dag men dig är bättre :)

Usch ja.. Igår va en riktig skitdag rent ut sagt! Allt gick emot mig och jag var arg och ledsen.. Så är det ibland..
Jobbade kväll igår och när jag kom hem hade älsklingen fixat mat och handlat lite Gotte.. Orkade dock inte så mkt av Gotte eftersom jag va proppmätt av maten.. Så snällt av han❤

Idag vaknade jag när han gick till jobbet.. Började fixa lite här hemma sen kom mammsen hit.. Vi åkte och handlade lite tillsammans.. Snäll hon, min mamma❤

Sen har jag gjort matlåda och packat åt hjärtat som ska åka iväg och fiska idag.. Det är med pappa och deras goa fiskegäng.. De ska till strömhult och sova där inatt..
Han uppskattade min hjälp då det blev mindre stressigt..
Jag gör allt för honom❤

Nu ligger jag mest på soffan.. Är fortfarande tungandad och seg:/ skulle kört upp till träningen idag men hoppar det känner jag.. Ska jobba sen inatt med så kan vara skönt med en lugn dag.. Händer ju inte mig allt för ofta då jag alltid har tusen järn i elden:P hahaha

Jag ska ju göra magnetröntgen på måndag men tror även jag ska försöka träna.. Känna efter iallafall och se hur det känns..
Saknar ju fotbollen så mycket och jag har knappt rört mig på en vecka så vill ju komma igång igen så fort som möjligt!

Jaja nu ska jag återgå till filmen.. Ha en trevlig fredag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0