HUSÄGARE!!!!!

Då fick vi tillbaka kontraktet idag... Vi är numera husägare jag och min man! Kan knappt fatta det själv! Allt har gått så smidigt men fort så man har nog ej riktigt fått in det ännu:P

Min lägenhet är uppsagd och jag har en tjej som tar över den om 2 veckor.. Så nu har vi tömt hela lägenheten och städat klart allt.. Bara besiktningen kvar.. Den är på fredag!

Henke har sin lägenhet juni ut.. Men vi har redan börjat packa ner allt som inte behöver användas och ska köra ett lass imån tänkte vi.. Han bor ju på 4:e våningen utan hiss så rätt skönt att inte ta allt på en gång.. Så man kan ju ta lite i omgångar! Det börjar ju närma sig:)))

Den 24/6 får vi nycklarna till VÅRT HUS❤❤❤
Så himla spännande.. Vårt drömhus.. Ja, eller det kommer bli vårt drömhus när det är klart:P
Är ju lite av ett renoveringobjekt om man säger så:P haha

Men vi har så många som vill hjälpa oss och vi kommer få lägga all fritid på huset men det kommer det vara värt när det står klart:) så tacksamma för allas omtanke och hjälp❤❤❤

Från att ha mått sämst och varit i ett kasst förhållande till att må helt underbart och ha världens bästa man.. Det skulle jag aldrig ens vågat drömma om! Men lyckan ler äntligen mot mig! Älskar dig Henrik Magnusson❤❤❤


Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis!!!
Vilket fint hus det kommer bli kanon.
Nu får vi åka ner o titta o ni får komma hit o kolla in Christophers hus. Kramar i massor


Råkade trycka på Anmäl knappen. Det är inte bra att gå samtidigt o försöka läsa o skriva.
/Sanna

2013-05-28 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0