Helgen som gått❤

Vaknade rätt tidigt i lördags av att solen sken in i hela lägenheten.. Vi steg upp och fixade lite god frukost och bestämde vi skulle åka och fiska lite.. Så vi tog med oss kaffetermosen och åkte iväg.. Fick ingen fisk men det var så skönt att bara komma iväg.. Mitt ut i skogen❤

På kvällen blev det lite förfest hos Lizette:) vilka fina vänner man har alltså! Så tacksam för det❤ va ute en sväng men det var rätt lugnt..

Idag vaknade tidigt så jag lät Henke sova vidare medans jag styrde upp lite frukost.. Sen åkte vi till Gungvala en sväng och solade lite och sen åkte vi och fiskade.. Pappa och bror hängde på.. En underbar kväll var det:) vi fick lite abborrar och mörter.. Så blir snart fiske igen:)

Hemma igen gjorde vi lite tacos sen somnade jag i älsklingens famn.. Vaknade av att larmet gick och det var dags att bege sig till jobbet.. Ville bara ligga kvar❤

Tycker faktiskt att knät känns lite bättre idag.. Är förvånad över det själv men man vet inte än hur det ligger till.. Gör fortf ont inåt men jag haltar inte lika mycket och de viker sig inte lika lätt.. Hoppas det fortsätter i den riktningen👍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0