Heldag med kära bror ❤

Vakande till i morse när Henke gick till jobbet men somnade om och vaknade till igen halv 9..
Bestämde mig för att ta mig till gymmet och känna lite på det.. Körde 1 timme med ganska lätt på benen och hårdare på mage och ben.. Känns som krampkänningar i baklåret på det skadade knät så kunde inte göra så mycket idag tyvärr.

Ringde kakka idag och han styrde upp saker och ting och hjälpte mig.. Tacksam för det! Även Annelie gav mig lite svar på alla mina tusen frågor och jag fick tom grattis i förskott;)

Sen kom bror och vi körde och handlade.. När vi kom hem bestämde vi oss för en promenad.. Eller han tvingade nästan ut mig.. Helt tappat motivationen så tur att han drog med mig ut;) vi gick faktiskt i 7,6 km på 1:20h så det har skönt!
Dock lite öm nu i knät och det känns i hela benet så avvaktar tills torsdag med fotbollen.. Ska upp iaf och vara med lite lätt:) saknar det så himla mycket just nu men måste stressa långsamt! Hoppas det går bra iaf!

Sen fixade vi middag.. Idag blev det Mousakka med svart trumpetsvamp! Den är alltså så himmelskt god så ni anar inte! Så nu har jag mat tills imån med.. Kanon:)

Sen har vi slöat på soffan till filmen Thor och Henke kom med och höll oss sällskap.. Sen körde han till sin handbollsträning och vi körde till Gungvala.. Jag och bror:)

Tappade upp ett varmt bad och hade både ansiktsmask och hårinpackning.. Känne flit fräsch och mjuk i kroppen nu:)

Sen hade pappa stekt lite abborre och nu kollar vi på Sverige-Danmark!!! Hejja hejja hejja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0