Godmorgon!!

 
 Ja vad har hänt sen jag blev 26 år.. 

Vi hade lite kalas för mig i fredags.. Blev grillat och god paj till efterrätt! Spelade lite kubb och umgicks❤

Jag har även sagt upp min lägenhet.. Så jag har mest packat fredag och lördag och kört sakerna till ett förråd !! Man förstår verkligen nu hur mycket saker man verkligen äger:P

Har jag tur så ska en trevlig tjej ta över min lägenhet redan i mitten på juni så lika bra att tömma den så fort som möjligt!

Henke ska ju med tömma sin innan 1 juli och vi har lovat att hjälpa Emma och Johan att flytta med:) det är mycket som händer nu inom loppet av en månad.. Tiden kommer gå fort!!

Idag är det jobb 7-16.. Packade det sista i förrådet igår och rensade det som ska slängas eller ges bort.. Fixade även lite mer i lägenheten.. Ev ska hjärtat, pappa och bror köra lite idag så jag.har tömt lite möbler med som de kan köra idag.. Faktiskt snart tömt hela min lägenhet på knapp 3 dagar:P

Vart kanonfint väder både i fredags och lördags så solat lite hemma i Gungvala och badat i poolen! Underbart❤

Fyndade även en motionscykel och 2 Barbord.. Cykeln får bli mitt rehabsällskap.. Fick pappren från sjukhuset med.. Ska till ortopeden den 29/5.. Känns inte alls bra.. Bara att vänta nu och se.. Kan inte göra något annat ändå..

 

 
Älskade bror & Milo❤
 
 
Årets första dopp i poolen👍🌊
 
 
Kalasfin❤
fin i lila klänning;)
 
 
Pappa njuter med av solen☀
 

 Livet på en pinne❤❤❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0