Fullspäckad torsdag!

Vaknade vid halv 9 av att pappa ringde.. Hade fått lite offerter.. Bra offerter:) snälla underbara pappa som ställe tupp och fixar en himla massa❤

Gick sen ner till Lisette på hennes salong.. Hade bokat ansiktsbehandling. Skönt att unna sig själv något ibland;)
Alltid lika duktig fina Spettan❤ bestämde vi skulle ut och äta på rökeriet på lördag sen blir det lite utgång.. Är ni sugna så hör av er och häng på vet ja;)

Sen åkte jag och bror och kollade på fönster och ytterdörrar.. Så himla spännande och så himla skoj!!

Har känns mig lite krasslig nu några dagar.. Ont i halsen, febrig och öm i min kropp.. Orkar ej bli sjuk nu igen.. Håller tummarna att de passerar snart!!

Bror och jag bestämde oss att gå en runda.. Vi tog Milo med oss och det blev 5,5 km. Finspång rört mig på 4 veckor så det kändes bra att komma igång igen!

Sen vart det dags för sjukhusbesök igen.. Denna gången på ortopeden.. Korsbandet och menisken är intakta:))!!!! Så på fredag ska jag träna om jag inte mår sämre! Tränaren ringde även idag och jag förklarade läget.. Kände suget efter att få träna och spela match! Hoppas man kommer tillbaka snabbt!

Sen väl hemma igen vart det bara att vänta in hjärtat för vi skulle köra det sista i min lägenhet/förråd och det vi packat från hans lägenhet! Gick smidigt och bra och det känns så himla skönt!:) unnade oss lite mat från La Strada innan jag vilade lite inför nattpasset.. Och nu är jag här:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0