Dygnet behöver fler timmar!! :)

Ja jag hinner knappt blogga nuförtiden.. Fullt upp hela tiden! I fredags förberedde vi för stundande bröllop.. Det var en del att göra men det löste vi väldigt bra tycker jag:)
När jag kom hem hade min fina älskling fixat lite mat.. Räkor, vitlöksbröd, vindruvor och jordgubbar och till det blev det ett gott rött vin! Han är fin min man❤

Lördag började med att vi möttes upp hos frisören.. Fina Anna på IKON gjorde oss så himla fina och Carro har jag aldrig sett vackrare! Stort tack Anna❤
Sen åkte vi och fotograferades.. Blev många fina bilder.. Bilder för livet❤
Va jättenervös när vi gick in i kyrkan men det släppte snabbt ändå.. Det var allt så himla vackert.. Så glad för min fina kusins skull.. Hon är verkligen värd det❤
Hela kvällen va fylld av kärlek och skratt och jag hoppas de va nöjda med sin bröllopsdag:)

Idag tog vi lite sovmorgon.. Det var vi verkligen värda;)
Vi gjorde en riktig brakfrukost och efteråt tog vi oss ett bad!
Vi bestämde att vi skulle fixa det sista i min lägenhet.. Så nu är det bara de lilla sista kvar att hämta i förrådet.. Sen är allt klart, tömt och städat! Så himla skönt att ha de ur vägen:)

Väl hemma igen så har han börjat packa lite i denna lägenheten och jag har städat lite och gjort köttbullar.. Effektiv söndag trots bröllopet igår:)
Har även hjälpts åt att bada båda djuren vilket va välbehövligt:)

Nu har vi precis ätit och jag har lagt mig en stund på spikmattan medan Henke sitter och bygger kök på datorn:)

Varit en intensiv vecka.. Den kommande lär bli lika så men tiden går fort! Mkt jobb och packande stå på schemat!
Men jag klagar inte då jag är lyckligare än jag nånsin varit❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0