Dagen började på sämsta möjliga sätt men avslutades på det bästa ❤

Igår på träningen skadade jag knät riktigt rejält.. Hoppade ur led och tillbaka och något small till ordentligt!
Nu kan jag knappt gå men det är inte så farligt svullet..

Åkte sen till jobbet och plågades natten igenom.. Körde sen och bytte bil med pappa då den är en automatare då jag har så ont så det är svårt att växla.. Körde sen och hämtade mamma sen begav vi oss till akuten i karlskrona..

Röntgades men de hittade inget.. Efter undersökningen anade de att menisken eller främre korsband kan vara skadat så fått remiss till MR inom 2 veckor.. Så nu är det vila som gäller.. Och knapra smärtstillande:(

Är det korsbandet igen har jag tagit beslutet att sluta spela fotboll.. Det är inte värt att fördärva min kropp mer..kommer få en knäprotes innan jag ens fyllt 50 annars.. Men hoppas det inte är något så allvarligt utan en rejäl smäll och kanske uttöjda ledband eller liten skada på menisken.. De är lättare att komma tillbaka ifrån ganska fort.. Bara att vänta nu..

Åkte sen hem till Gungvala.. Helt slut då jag varit vaken över ett dygn.. Inte ätit ngt.. Vart helt svag.. Vi satt ute i solen och jag kunde slappna av lite.. Mormor var med oxå❤

Körde sen hem mormor och hämtade upp älsklingen så körde vi och handlade mat.. Det blev massa gott idag!!
Vi åt chilimarinerade räkor från rökeriet, vitlöksbröd, grillad kyckling, potatissallad, ost, kex och jordgubbar! Till det drack vi kolsyrat vatten och rött Chilenskt vin! Fantastiskt gott!

Nu börjar snart hockeyn..
Sverige - Schweiz..
HEJA SVERIGE!! :))))

Så denna dagen började sämst men slutade bäst❤

Milo njöt av solen idag❤☀

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0