Ännu ett år närmare 30 års krisen;)

Varit en mycket fin dag!:)

Tack för alla fina sms och inlägg och samtal idag❤ det värmer mig så mycket i Hjärtat!

Då har man sagt upp lägenheten:)) så idag kom bror och mammsen in så vi började packa lite.. 10 lådor blev det och 3 svarta sopsäckar.. En bra början👍

Sen åkte vi till Gungvala och solade.. Varit riktigt varmt idag alltså☀☀ men jag har inte bränt mig faktiskt! Yay:)

Sen åkte jag hem och duschade sen slocknade jag direkt i sängen.. Hade ju inte sovit något efter nattpasset.. Var så stissig då jag ville börja packa direkt när jag slutat jobba:P

Sen kom hjärtat.. Han skrämde livet ur mig nästan för jag vaknade av att någon stod och tittade på mig i sovrummet! Haha
Han fixade mat till oss.. Egenpanerad torsk, potatis och pepparrotssås! Så himla gott! Min man är så grym i köket❤

Fyndade även en ny kattställning till León idag.. I knallblått! Men han blev överlycklig ändå och har använt den hela kvällen:P

Nu sitter jag på jobbet.. Analyserar lite och kommer fram till samma sak om och om igen... Jag säger inte att jag själv är felfri.. Långt ifrån faktiskt.. Allt har inte varit kaos men mkt i mitt liv har varit det de senaste åren.. MEN..
Jag har träffat helt fel människor, blivit illa behandlad och mått skit så länge och nu har allt bara vänt och fallit på plats.. Jag har funnit mannen i mitt liv! Han är verkligen det bästa som någonsin hänt mig❤
Så man får ta de goda med det onda!
Jag har kysst många grodor men äntligen att jag funnit min prins❤ lyckligare än nånsin! Ville bara tala om det;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0