4:e jobbpasset denna veckan

Jobbade dag plus natt igår så blev mest bara vila där imellan.
Efter nattpasset stack jag direkt till gymmet.. Körde 1,5 timme idag.. Kändes bra!:)

Hemma igen åt jag lite frukost.. Blev bananplättar och avokado! Sen däckade jag rätt hårt vill jag lova:P

Vaknade runt halv 12 och ringde upp Mickis.. Vi bestämde oss att åka hem till Gungvala.. Mamma gjorde pannkakor som vi avnjöt i solen! Fått lite färg idag:)) Yay!!!
Då mamma har så ont i ryggen så tog jag och Mickis en varsin hund och gick en liten sväng med.. De är starka de där två jämtarna så de är som ett träningspass bara det:P

Skönt att få träffa Mickis lite.. Var alldeles för längesen då vi knappt sågs när hon vart hemma sist.. Är en av mina äldsta vänner och vi har alltid roligt ihop:)
Hon är alltid rak och ärlig mot mig och jag kan alltid prata med henne om det är något som tynger mig.. Precis så som en riktigt vän ska vara❤

När vi kom hem igen så hann jag knappt lägga mig i sängen förrens jag slocknade:P haha all frisk luft kanske;)

Vaknade halv 7 och hjärtat kom hit så jag styrde upp lite middag.. Idag blev det vildsvinsköttbullar, timjanrostad potatis med champinjoner och lök och hemmagjord aioli! Så himla gott men nu är jag alldeles proppmätt:P

Nu är det dags att bege sig till jobbet igen.. 3 nätter kvar denna veckan.. Kämpa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0