Strålande sol!

Igår var de helt fantastiskt väder ute!:)

Men vad gjorde jag då.. Jo jag hade tvättid 7-16 så höll mig hemma. Storstädade hela lägenheten och plockade fram vårkläder och converce! Packade ner termobyxor och vinterjackor. Hoppas snön håller sig borta nu för är ganska less på den nu:P hehe

Kom även på att jag har vääääldigt många skor.. Älskar skor!
Får ej plats med hälften men har de finaste framme iaf❤
Man kan ju inte ha för mycket skor liksom;)

Nu är jag hemkommen från jobbet.. Väldigt trött men va så hungrig så fick fixa lite käk. Nu ska jag dock inta sängen!

Godnatt!

Trött tjej efter nattpasss

Älllskar skor men alla får tyvärr inte plats här :P

Godaste frukosten.. Bananpannkaka, varma jordgubbar och sesamknäcke med brie :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0