Slöfisdag

Vaknade när Henke gick upp för att gå till jobbet och kunde ej somna om så lika bra att gå upp!

Såg det var ledigt i tvättstugan så började tvätta lite.. Blir ju en del med alla träningskläder och speciellt nu när det är så kallt och man har så mycket på sig varje gång!

Sen kom min fina kusin Carro in till mig och vi styrde upp lite saker till bröllopet.. Klart man hjälper till❤
Knappt 2 månader kvar och ingen är gladare än jag att hon äntligen hittat rätt! De är fina ihop och jag önskar dom all lycka i världen! Sen kom Emma med upp och vi bollade idéer!

Idag har varit en riktigt slappedag annars.. Varit väldigt trött nu i en hel vecka typ:/
Vart ingen fotbollsträning idag heller så bestämde mig för att ha en riktig vilodag! Inte göra något alls!
Jag är ofta stressad och har tusen saker som "måste" göras. Men idag bestämde jag mig för att släppa allt! Så skönt!

Jag och Emma har legat på soffan hela eftermiddagen! Vi har kollat på den nya serien " The Following"! Skitbra tyckte vi båda så vi såg 3 avsnitt!:)

Nu sitter jag på jobbet och tänkte nu dra igång avsnitt 4!

Sov så gott mina vänner❤

 

Fina Kusse Carro <3

Osminkad slappe Jag

Fina Emma myser med djuren <3

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0