Sista natten för veckan!:)

Blev inte så mycket sömn idag.. Jag har så svårt att slappna av och det resulterar i alldeles för lite sömn!:/

Idag ringde fina Maria! vi hörs med lite jämna mellanrum.. Ses tyvärr inte så ofta pga jobb och att vi bor på olika ställen.. Jag i karlshamn och hon i Kalmar! Saknar henne väldigt mycket! Min fina fina vän!
Man blir alltid så glad av att höra hennes röst.. Vet inte vad det är men hon är som en frisk fläkt! Pigg och glad och skämtsam! Bjuder på sig själv och det älskar jag❤

Känt mig lite krasslig i kroppen nu några dagar så avvaktat med gymmet lite.. Vet inte om något är på gång eller kroppen bara är lite sliten.. Blir så ibland tyvärr.. Men kanske lika bra det så jag kan ha tid över att styra upp lite andra saker:P

Idag vart det iaf fotbollsträning och jag tog mig dit trots en sprängande huvudvärk! Gick väl sådär men va en ganska lugn träning så det var skönt.

Körde direkt till päronen efter och Henke kom med dit. Vi blev bjudna på grillat som jag hade önskat mig;)
Oxfilé, ugnsrostad potatis, tsatsiki & vitlöksbröd! :)

Jag åkte sen med hjärtat hem och myste lite i soffan innan jobbet. Vi hinner inte ses så mycket.. Massa pusslande så man får passa på när tid finnes;)

Nu har jag ca 7 timmar kvar till ledig helg!
Som jag Läääängtar!!!!!

Måste verkligen fixa nya glasögon!

Älskade Hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0