Resfeber!!!

Igår kom Hjärtat hit och jag bjöd på middag!
Det bjöds på västerbottenpaj med gula kantareller, vitlöksbröd, chili/vitlöksmarinerade räkor, kräftor, ost och kex! Sen lite vitt vin på det till:)
Till efterrätt hade jag fixat blåbärspaj och vaniljsås!
Vi båda blev proppmätta och somnade efter fotbollen!:)

Vaknade tidigt idag och jag börjar bli riktigt nervös nu.. Nu är det nära trots man ej fattat riktigt att de tär idag vi ska åka:P
Pratade med Fia i laget och gick igenom packningen.. Alltså min vägde BARA 14 kilo men den är typ full:P känns som mer än halva resväskan är full av träningskläder:P haha
Har iaf sparat lite plats till shoppingvaror;)
Får ringa henne en gång till sen och dubbelkolla! Haha

Hjärtat hade fixat frulle till oss idag❤ nu ska här mysas massa innan jag ska åka.. Inte varit ifrån varandra så länge innan:P kommer längta ihjäl mig efter honom och djuren❤

Får se om jag bloggar något från Turkiet.. Annars hörs vi när jag är hemma igen:)

Är vi hemma i tid blir det iaf utgång.. Är ju påskafton!:)
Så vad sker mina vänner?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0