Oh Happy Day:)

Vilken dag jag haft idag! Så nöjd över mig själv:)
Känner mig lycklig trots att snön vräker ner ute❤

Vaknade hos Henrik när hans larm gick.. Låg kvar en stund efter han gått till jobbet sen bäddade och diskade jag innan jag och Milo gick hemåt!

Var ganska hungrig när jag kom hem så jag styrde upp lite frukost.. Bananplättar i vanlig ordning:) tröttnar aldrig!
Sen tog jag tag i min egen disk och städade hela lägenheten:) bestämde mig för att äntligen ta tag i mitt förråd med. Blivit så att man bara kastar in liksom och sen byggs det berget på.. Någon som känner igen sig?;)
Så har organiserat i kartonger och sorterat och slängt allt som inte används! Så nu har jag även ordning där nere:)

Sen kom mammsen och vi åkte till banken för att prata lite.. Fick positiva besked och det känns väldigt bra:)
Sen åkte vi till polisstationen och fixade nytt pass till mig. Mitt gick ut i augusti så behövde ett nytt då jag åker till Turkland nästa lördag:))
Fulltankade bilen och handlade på Coop innan jag begav mig hem till Gungvala.. Blir så ledsen varje gång man tankar och ser pengarna rulla.. Men måste ju ha bil så...
Gjorde en ny omgång med knäckebröd då de tagit slut hemma.. Väldigt populära;)
Pappa hade försökt slipa klippmaskinen så vi gjorde ett nytt försök på Milo.. Vi hjälptes åt så nu är han fin igen❤
Mormor var där med så vi grillade sen lite.. Blev hemmagjord potatisgratäng, fläskfilé och sallad! Så gott!!!

Nu ligger jag i Henkes soffa.. Helt utslagen efter allt fixande idag.. Verkligen fått mycket gjort idag.. Mycket som jag skjutit på och som jag varit så stressad över! Känns som en sten lättat från mitt hjärta så nu ska jag slappna av resten av kvällen!

Imån väntas jobb.. Först 8-15 sen 21:45-715.. Tufft pass men snart semester en vecka ju;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0