Mycket träning på en och samma dag:)

Vaknade 11 efter att ha jobbat natt. Kände mig faktiskt väldigt pigg trots få timmars sömn!
Bestämde mig för att ta mig till gymmet idag.. Inte varit där sen förra måndagen.. Blir så när det är mycket fotboll.. Man orkar liksom inte allt:P
Körde 1 timme idag.. Blev mycket armar och det gick kanon!

Gick sen inom Gottepralinen och hälsade på Hosàm och pratade lite och sen fick jag en Ben n Jerrys.. Ny smak som vart så himla god!!!

Sen begav jag mig hem igen och styrde upp lite mat. Idag gjorde jag köttfärssoppa! Va så längesen ja åt soppa! Den blev väldigt god.. Kryddig och stark som jag vill ha den;)

Jag och Milo begav oss ut på vår 7 km runda! Solen har varit så uppiggande idag och det behövde jag! Njöt av solen i ögonen och vacker musik i öronen! Det är så rogivande tycker jag.. Att få försvinna in i musiken❤

Vilade lite sen när jag kom hem för kl 18 vart det dags för fotbollsträning! Blev många armhävningar i kvadraten och det kändes att man hade kört armar idag på gymmet:P på slutet fick det bli sit ups istället! Haha

När jag kom hem tog jag mig en lång varm dusch och fixade lite käk! Nu ligger vi i sängen och kollar fotboll.. Jag håller på Barca & Henke på Milan.. Får se om vi är vänner efter matchen:P haha men det tror jag nog!

Som ni märker har jag haft en fullspäckad dag.. Vilket jag iofs brukar ha:) kommer sova gott sen iaf!

Uppe i 75 kg nu i vadpressen :)

Het köttfärssoppa & knäcke med Brie

Bananplättar med varma Jordgubbar och Apelsin med passionfrukt

Älskade underbara sol <3

Tack Hosám :) den vart sjukt god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0