Längtar!!!

Känt mig lite krasslig sen söndags men börjar bli bättre nu. Haft ont i halsen och varit febrig men inte mer än så!
Har varken tid eller lust att bli sjuk!!

Fått mycket uträttat idag! Hade lite morgonhäng med fina Emma innan jag begav mig till sjukhuset för cellprovtagning! Jag hatar verkligen sjukhus men man är tacksam för att de finns! Undersökningen gick snabbt och smidigt så nu får man vänta 4-6 veckor innan man får svar!

Åkte direkt till polisen och hämtade ut mitt nya pass och även kopior på min skadeanmälan! Ser inte klok ut på mitt pass men va fan.. Ska ju inte visa det så ofta så:P haha

Sen begav jag mig till LisetteBeautybyLisette och fick mina fransar fina! Färgar dom så slipper man sminka sig men ändå så ser man fräsch ut! Passar mig som knappt aldrig sminkar mig:P fick liten pratstund och även lite planering om saker och ting! Har saknar henne

Sen gick jag faktiskt till solariet.. Fortfarande inte bra i hyn så solade lite idag i hopp om att det ska bli bättre! Hatar annars solarium.. Trångt och inte hälsosamt direkt! Har ju svårt för trånga utrymmen tyvärr..får panik!

Gick sen till AnnaIKON så hon fixade till mina ögonbryn. Plockade och färgade dom så fina så!:) kanonnöjd!

Efter alla dessa ärenden begav jag mig hem igen och fixade lite middag.. Blev enkelt idag.. Lax & pressad potatis!:)

Hade sån jäkla huvudvärk så gick faktiskt och la mig vid 18 tiden.. Sov som en stock och vaknade sen av att de ringde från jobbet.. Fan jag hade försovit mig! Från jag vaknade och vart på jobbet som ligger 2,5 mil bort så tog det 25 minuter.. Bra jobbat så va inte så jättesen ändå;)

Så nu sitter man här på jobbet.. Funderar på att skriva ner en liten lista på vad man ska packa med sig.. Åker ju till Turkiet på lördag:) svårt det där med packning då det ska med en hel del träningskläder med:P

                                               Vårt Hotell som AIF ska inta på Lördag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0