Ingen bra dag alls

Denna dagen har mest varit en pina.
Jobbat natt och sen att bli väckt av en jävla idiot som bestämt sig för att spela dragspel kl 10 på en lördag morgon är fan inte uppskattat.
För att rensa huvudet och tömma alla tårar som brände bakom ögonen tog jag och Milo och begav oss ut på vår 7 km runda. Grät fan hela rundan och vart helt utmattad när jag kom hem. Däckade snabbt på soffan.

Kl 17 vart jag bjuden på middag hos fina Charlotte och Lottan var där med❤ kom på då att jag inte ätit sen kl 13 dagen innan:/ hatar när jag mår såhär.
De tog väl hand om mig och lyssnade på mig och kom med goda råd. Ibland säger de saker som jag inte vågat tänka på själv för jag vill inte inse hur illa saker faktiskt är. Jag vill så gärna att allt ska vara bra så jag ångar på men tillslut slår jag i väggen när det ändå inte hjälper. Hopplösheten tar över.

Nu är jag iaf på jobb igen.. Ska överleva denna natten förhoppningsvis utan tårar och imån är det återigen dags för träningsmatch och sen ska jag på bio.

Håller tummarna för en bättre morgondag!



Älskade vänner❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0