Helt slut nu!!!

Ja herregud va duktig jag har varit idag:)

Jag va på gymmet mellan 7-9 i morse! Körde verkligen igenom hela kroppen och va helt skakig efteråt.. Gick hem och fick i mig lite frukost!
Sen begav sig jag och Milo ut på vår 7 km runda och det gick snabbt idag! Märks skillnad när det inte är halt:P Solen ville inte riktigt titta fram mellan molnen men det var inte så kallt idag ändå! Inte så blåsigt heller så vart rätt behagligt!:)

När jag kom hem igen var jag såååå hungrig så ställde mig vid spisen direkt. Idag blev det vittvinspocherad lax med lite rotfrukter! Så himla gott och nyttigt:)

Begav mig sen till min vän Hosàm på gottepralinen och gav honom Lite matmuffins han kan äta när det är ont om tid på jobbet. Sen blev det solariet. Inte för att bli brun utan de hjälper mot mina finnar. Får så dålig hy denna årstiden! All blåst, regn, snö, mörker! 1 gång i veckan räcker faktiskt för att det ska hjälpa:)
Gick även inom Apoteket och hämtade ut lite mediciner!

Hemma igen la jag mig för att vila. Vid 17 va det dags för fotbollsträning! Det var tack och lov en lugnare träning idag:)

Nu sitter jag här nyduschad i soffan och är nöjd med min dag! Fått mycket gjort idag och nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen i min ensamhet!

 

Bananplättar och varma jordgubbar och skivad Apelsin!

Vittvinspocherad Lax med Morötter, Palsternacka, Banancharlottenlök, Selleri och vitlöksost! sååå gott!

Det var väldigt tomt på gymmet kl 7 i morse :p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0