Bakis

Jösses vad de lediga helgerna går fort:/

I fredags kom Henke hit efter min träning. Vi laga lite mat ihop och kollade på tecknat❤
Henke hade hämtat vår lax på rökeriet som vi hade lämnat in. Så middagen blev självklart varmrökt lax med örtkrydda, pressad potatis, morötter & örtsås! Jag ÄLSKAR verkligen fisk och speciellt lax:)
Blev tidigt i säng då vi båda vart helt slut. Skönt det ibland!:)

Jag hade redan varit en sväng på rökeriet idag och köpt 6 assietter i samma serie som de andra. De ringde och sa de hade städat och hittat 6 st! Så ja körde ut direkt och köpte dom så himla glad jag hittat så fin servis❤

Kl 7:45 ringde mitt alarm i lördags. Det var dags för träningsmatch kl 10 så behövde få i mig lite mat. Vi åt frukost ihop och sen begav jag mig till IP. Vi mötte Bromölla och vi vann med 5-2! Jag fick spela högerback och det var fruktansvärt ovant då jag typ alltid varit mittback.. Men det gick okej men de var svårt när man är van vid annat:P

Sen va de hem och börja fixa sig inför kvällens galej! Wille hade 30 års fest på Hotellet. Först satt vi några hemma hos Lottan innan vi begav oss dit. Jag fick den laktosfria varianten som innehöll fläskfilé, potatisklyftor och rödvinssås. Så himla gott! Va en helt magisk kväll och ja dansade som aldrig förr!

Idag kändes det dock rejält i kroppen!:P haft huvudvärk och varit seg hela förmiddagen typ.
Vid 15 begav jag & hjärtat till mörrum där det vankades kalas för David & Elias som fyller 10 år! Där bjöds på smörgåstårta och kanongod kolapaj! Karolin är grym i köket alltså! Olle va lika lycklig över att se Milo med❤ barnen älskar honom och jag vågar knappt åka dit utan honom:P haha

Väl hemma igen städade jag av lägenheten och sen skulle jag börja klippa Milo då han är såååå långhårig!
När jag klippt halva honom så lägger maskinen typ av!!!!
Han ser ut som han lider av skabb typ:P stackarn!
Badade av honom då han va helt full av allt salt från när man har varit ute och gått med honom. Jag får se imån hur jag löser det.. Nu orkar jag ej mer och tålamodet finns inte där:/

Nu ska vi äta lite och mysa till en film.
Så jag älskar att spendera mina söndagskvällar.
Med min fina Man❤




Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad drygt att den slutade att fungera innan du blev klar. Jag har en hästklippmaskin, tror inte att det funkar så bra :P

Svar: Ja stackars Milo! får se hur jag ska lösa det:/ kan kan ju inte se ut såhär:P haha
likeyousomehow.blogg.se

2013-03-11 @ 07:42:51
URL: http://thenewskinny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0