10-0

Igår lyckades jag bättre med sömnen:)

Vaknade av ett sms av min fina Lottan. Vi bestämde oss för en lite promenad i det fina vädret! Solen sken verkligen underbart igår och gav en ny energi. Vi pratade och lyssnade på varandra..vet inte vad jag gjort som förtjänar en sån Fin Vän❤ tacksam som tusan för det!

Sen va det dags för att äta något och ladda för match. Kl 15 va det dags att möta Tingsryd i Svängsta. Vi har dom i serien med så skulle bli spännande att se vart vi låg i förhållande till dom. Kan väl säga så här.. Vi var nästan ENDAST på deras planhalva:P matchen slutade 10-0 varav 2 självmål och kunde blivit de dubbla nästan:P haha så va mer åskådare än spelare:P

Efter matchen vart de snabbt hem och duscha och byta om sen bege sig bort till biografen. Jag bror och Michaela skulle se Hansel & Gretel. Den vart helt okej faktiskt:)

Väl hemma igen va ja så trött så kl 21 somnade jag! Haha

Nu är kl snart 7 så tänkte kicka igång denna dagen med gymmet! Skönt att börja dagen med det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0