Veterinärbesök

Vaknade när hjärtat gick till jobbet..jag steg då upp och började packa.. Känns som jag inte gör annat om dagarna:P

Vid halv 10 hade jag tid hos veterinären med både Milo & León.. Milo skulle få vaccination och León skulle både kastreras och få vaccination! Stackarn blev både åksjuk och helt utslagen efter.. Varit så lugn hela eftermiddagen vilket iof varit skönt:P jag hoppas han är piggare imån❤

Sen har jag och mamma varit i både lägenheten och huset.. Kört kartonger och påsar.. Packat ner och packat upp.. Städat och fixat!!
Underbara mamma som varit så himla hjälpsam! Stort tack❤

Slocknade sen en stund på soffan.. När jag vaknade var pappa och Henke hemkomna och det har dags för mat.. Blev grillat och det var så himla gott!:)

Nu sitter jag på jobbet.. Sprang ut en sväng i trädgården och plockade ihop lite blommor, färska örter och tomatplanta:)Lägger upp lite bilder imån sen när det är klart;) vill ju få in lite värme och liv i huset nu när man ska bo där! Vi ska ju bara bo på entréhall nu då hela övervåningen skall rivas och taket höjas.. Men jag ska göra det bästa av det och göra det så mysigt jag bara kan:)

Imån ska vi till banken och sen köra det sista och imån blir första natten i huset.. Dock jobbar jag natt men ska se om det går att lösa;) så himla spännande och nervöst! Detta händer verkligen.. Detta händer mig❤

Nu ska jag surfa runt lite och sen skulle jag få lite massage av Mariana på jobbet..inte alls fel;) drar väl igång en rulle sen med för att fördriva tiden:P


                                                   En nedsövd León❤

Duktiga Älskade Hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0