Torsdag och sista nattpasset för denna veckan!

Vaknade imorse av att León sprang runt och lekte med varenda leksak som gav ifrån sig ljud.. Inte så tacksamt när man har jobbat natt direkt:P så.han fick gå ut! Hade dock svårt att somna om så fick bara 3 timmars sömn:/

Gick upp och började tvätta.. Varit soligt och lite småblåsigt idag så perfekt att hänga ut tvätten för den torkar mycket fortare! Hann även städa av lite då det så snabbt bli smutsigt hemma med alla djur och arbetare:P

Vid 14 kom Nade och lämnade av lite presenning! Visade han runt lite och han ska hjälpa oss på lördag så ska hämta han tidigt på morgonen tänkte jag;)
När de åkt vidare så gick jag för att vila men slutade i djup sömn! Vaknade av ett ryck när larmet gick!

Begav mig till stan för att hämta vår byramöbel och våra lampor på 34:an! Den va nog tyngre än vad de trodde:P
Men jag är så himla nöjd över de köpen❤

Postade lite brev och handlade lite som behövdes innan jag kom hem igen.. Där vart lastbilen med virket i full gång med att lasta av! Men det gick smidigt tycker jag!

Åt lite sen började vi jobba igen:. Börjat lite på övervåningen med planering osv och bärhjälp upp massa virke! Fick lite gjort iaf:)

Jag gick sen och la mig för att vila en stund innan jobbet.. Gick väl sådär:P men nu är jag iaf här på jobbet.. Sista platser för denna veckan och det ska bli så himla skönt att vara ledig härifrån lite.. Blir ju massa jobb med huset i helgen så ledig är man ju inte direkt:P avverkat 7 pass nu på 6 dagar .. Lördag-torsdag.. Nu är jag värd ledig helg❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0