Tisdag = jobb plus husjobb

Idag var det jobb igen mellan 8-15! Slog i huvudet rejält igår,  har fått en jättebula och har ont i huvudet.. Så sovit lite dåligt så vart rätt trött idag..

Efter jobbet körde jag till sjukhuset och fixade med mitt frikort.. Skönt man har det gjort för där lär bli fler besök!

Väl hemma styrde jag upp lite middag.. Det blev varmrökt lax som vi rökt själva, nypotatis med dill och filsås med färska örter i.. Alltså så himmelskt gott så jag finner ej ord❤

Sen kom päronen hit och sen kom muraren med mer byggställningar.. Så sektionen på en hel sida har jag och pappa satt upp! Har gått bra så nu är det bara sista sidan kvar som vi nog fixar i morgon om det ej regnar!

Så i morgon ska vi förhoppningsvis även hämta mina saker jag köpt på 34:an.. Sen bygga klart ställningen..
Får se hur mycket jag kan hjälpa till imån.. Jobbar 8-15+Natt.. Så behöver få lite sömn där emellan.

Nu har jag krupit ner i sängen och lär slockna snart så jag säger Godnatt mina fina vänner❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0