Svårt att finna tid att uppdatera men jag försöker;)

Varit mycket med huset och är fortfarande. . Allt som skall fixas, ordnas och beställas och bestämmas! Det är så himla spännande och jag är helt uppe i det!:) måste ligga i nu i början så tyvärr blir jag tråkig mina vänner.. Ha tålamod❤

Imån ska jag träffa mormor lite och vi ska sätta lite nya blommor på kära morfars grav och sen ska vi njuta av solen hemma i Gungvala och jag ska hjälpa pappa lite.. Sen på kvällen är det kalas för Peter (Henkes systers man) och sen går jag på nattpass.. Lördag ville bror till Växjö och shoppa.. Om han nu inte hellre vill dra till rocken;) haha sen är det dags för jobb igen.. Söndag ska vi alla till Rökeriet och mormor med❤

Dennahelgen kommer gå fort sen är det massa jobb måndag-torsdag.. Den helgen är än så länge oplanerad iaf;) antar det blir att flytta de sista möblerna kanske:P men inte hela dagarna! Ska försöka hinna träffa lite vänner.. Ni är saknade❤


Nu säger vi godnatt💤💤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0