Ny vecka och ny måndag

Ja denna helgen har bestått av massa jobb och även massa flyttande! Nu är det snart färdigflyttat iaf! :)
På torsdag flyttar vi till huset!!!!!

Sen ska Henkes lägenhet städas ut och besiktigas så slipper man tänka på den mer:) ska bli skönt att slippa leva i påsar:P

Idag är det jobb till 16 sen blir det mer fix! Det tar sin lilla tid att flytta allt och ordna allt! Ska även ringa lite samtal och styra upp lite inför torsdag! Känns jättebra alltihop!

Har haft en del ont i knät av allt bärandet.. Känner mig inte så stark som jag önskar jag var:( måste snart ta ett beslut om jag ska ta en paus från fotbollen och köra rehab så man inte fördärvar sig mer eller igen... Kanske lika bra det!

Jaja nu ska jag jobba vidare.. Är i trädgårdsmästeriet idag.. Älskar det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0