Midsommar och Husarbete ❤

I torsdags tog jag ledigt från jobbet.. Containern kom så jag och drar slängde i allt bråte! Fick även vår nya kärl så det flyter på tycker jag! Nu ser man gräsmattan igen där framme:P

Igår vart det midsommarafton! Jag vaknade tidigt och kunde inte somna om så jag steg upp och lagade maten vi fått i uppgift att göra.. Gjorde västerbottenpaj med kantareller, mozarellan med tomater och rödlök och bruschetta:) blev väldigt omtyckt speciellt pajen;)
Sen gjorde vi oss iordning och Halv 2 kom jaldegård och plockade upp oss! Det öste ner innan på förmiddagen och Åskade även en del men resten av kvällen var varm och fin:)

Va dn jättetrevlig dag/kväll med massa trevliga människor! Inte träffat så många av hjärtats vänner innan så man vart allt lite nervös.. Tänk om de inte gillar mig liksom:P
Men det gick bra tycker jag!:)
Vi åt massa god mat, lekte lekar och badade och drack massa gott! Vid halv 2 kom Karro och hämtade oss.. Himla snällt av henne ❤ slocknade direkt när vi kom hem:P

Idag har varit en riktigt slappedag med massa Gotte och tacos! Det var vi värda! 2 dagars ledighet från huset.. Det behövdes!

Nu sitter jag på jobbet och har betalt lite räkningar och skrivit juni's lönelapp.. Nu ska jag kolla på lite film:)

 

Jag och fina Emelie:)

Laneboll i solsken:))

Massa massa god mat❤

Tacos & slappedag❤

Mozarella,tomater, rödlök, ruccola, olivolja & Salt/Peppar

Bad i havet

Bruschetta med tomatröra❤

Massa god mat❤

Västerbottenpajed kantareller,charlottenlök och paprika❤ vart väldigt populär;)
 

Rensat allt bråte:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0